• Lees voor
  • Contrast

Sociale kaart en social app

MEE biedt service aan cliënten en professionals door het beheren van een Sociale kaart. Deze Sociale kaart bestaat uit meer dan 60.000 organisaties rond arbeid, onderwijs, wonen, welzijn en zorg en wordt dagelijks bijgehouden door MEE. In april 2014 lanceerden MEE en Isatis Care de eerste versie van de Sociale kaart tablet app. De app is bedoeld voor gemeenten (medewerkers frontoffice) en professionals in de zorg- en welzijnssector. De app is beschikbaar voor Android en iOS tablets.

Nut van de Sociale kaart
Medewerkers in de frontoffice van gemeenten of in wijkteams, dorpteams of buurtteams kunnen met de app niet alleen gemakkelijk de Sociale kaart raadplegen op locatie en bij de cliënt thuis, maar ook eigen informatie, contactpersonen en afspraken met de cliënt opslaan/toevoegen en delen. Ook voor zorg- en welzijnsorganisaties is de Sociale Kaart app zeer praktisch in het gebruik.

Met de komst van de Sociale kaart app is een ‘Sociale kaart alles-in-één pakket’ ontstaan. Dit pakket bestaat uit:

  • (Voor de burger) de Sociale kaart website.
  • (Voor professionals) de Sociale kaart tablet app voor onderweg (ter ondersteuning bij een keukentafelgesprek of op locatie).
  • De Sociale kaart webapplicatie voor de desktop op kantoor.

Meer informatie over de Sociale kaart is hier te vinden.